Migrän

Idag är det en migrändag.
Det verkar som om torsdagar är min migrändag.
Jag vaknade i natt av att det regnade förfärligt och att åskan mullrade.
Då kände jag att det mullrade på ett ställe till.
Sedan dess har den kommit och gått.
Flera Ipren och en Treo har jag tagit, men det varar bara ett tag sedan kommer det igen.
Är det någon som har testat de nya migrän tabletterna som finns recept fria?
Jag har det inte man det är kanske värt ett försök.


Har ni sett så vacker färg på rosor.
De fick jag av min dotter i söndags och de står så fint ännu.

Igär skickade jag efter lite kläder på nätet.

Ett par toppar och koftor blev det.
Jag vågar aldrig beställa byxor, de vill jag gärna prova.
Men sånt här brukar gå bra.
Det var ett bra pris på dem nu också.
Men det gäller att välja rätt färg och storlek.
Det märkte jag inte först.
Jag skulle haft en jeansblå tröja också och tyckte det var ett bra pris på 130 kronor.
Jag klicka för den och gick till kassan och gjorde färdigt köpet.
En orderbekräftelse skickades, men där såg jag att tröjan kostade
240 kronor. Det retade mig så jag satt en kvart i telefon kö för att få
reda på felet som jag såg det.
Då fick jag reda på att det berode på vilken färg jag valde (?) Korkat.
Så jag avbeställde tröjan för jag kände mig lurad.

Nej nu måste jag lägga mig igen med en kudde över huvudet.

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Men oj...aj aj...det måste vara vidrigt med migrän...har knappt aldrig huvudvärk, men när jag var i sjuk i julas, så hade jag fruktansvärd huvudvärk i samband med lunginflamationen och då tänkte jag på alla stackare som lider av migrän...hoppas du snart blir bättre! och hoppas dina fynd blir bra!

Postat av: Anonym

Det där har hänt mig flera gånger det är såretligt Jag tror de gör såmedvetet ibland för att fåsaker sålda.

Ha det gott kram Tingeling

2009-06-04 @ 22:50:09
Postat av: Pialotta

Migrän det är inget vidare.. det ska Gudarna veta.. Jag har väl inte riktig migrän, men näst intill. Alltid vid väderomslag och speciellt då Farbror Oskar mullrar.

Skicka kläder över nätet.. ja du jag gjorde faktiskt det i veckan.. ett par jeans. Jag brukar aldrig köpa byxor så här, men det var ett par som jag köpt på H&M förra sommaren.. riktigt sköna. De finns inte i butiken, men av en slump så slog jag upp internetsidan och där fanns dom:-)

Ha de miss i natten.. hoppas din värk går över tills i morgon då.. vackra rosor:-)

2009-06-05 @ 00:59:10
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Åh har du migrän din stackare, jag har aldrig haft det men det verkar vara ett helvete. Hoppas att du mår bättre idag. Kram

2009-06-05 @ 07:52:08
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Carina

Ajajaj, migrän lär vara vidrig om man är drabbad har jag förstått genom en del bloggar.

Själv tillhör jag den lilla skaran som aldrig (nästan) har ont i huvudet, sällan i alla fall!

Krya på dig :-)

2009-06-05 @ 08:03:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch, huvudvärk är aldrig kul. Nu har jag aldrig haft migrän så jag kan inte tipsa om nån bra medicin heller :(



Kul att skicka efter lite kläder, La Redoute har jag aldrig provat, men jag väntar ett paket från Bubbleroom :)



ha en bra helg!

Kramkram

2009-06-05 @ 11:04:20
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: soffie

nej stackars dej va jobbigt,hoppas du haft en bättre dag idag,

ååå va fina rosor,

kram

2009-06-05 @ 20:52:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lena

Det verkar vara svårt att hitta något bra som hjälper mot migrän.

För att jag ska slippa huvudvärk så tar jag två panodil när jag känner minsta tecken på huvudvärk. Det brukar fungera på mig. Tar jag inte värktabletter i tid så kan jag ha huvudvärk i tre dagar.

Ha en skön helg

//Lena

2009-06-05 @ 21:32:53
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback