1 januari 2009

Tack alla gulliga vänner
för alla nyårshälsningar.

Nu har det gått ett par timmar sedan tolvslaget.
Raketerna är uppskjutna och champangen är
urdrucken.
Allt är nu undanstädat och diskat.

Och solen lyser på oss idag.
Snart ska vi ut och promenera.
Jag har märkt att jag saknar solen och behöver
en rejäl dos av den idag.

Vi hade nyåret hos oss och
jag och maken lagade en trerätters
som vi blev riktigt nöjda med.
Förrätten var en nyhet som jag hittat på nätet.
Det var inte sista gången jag lagade till den.
Jag återkommer med en bild på den senare.




Kommentarer
Postat av: ejmis

God fortsättning på 2009! =)

Postat av: ejmis

God fortsättning på 2009! =)

2009-01-01 @ 14:27:42
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Carina

Skulle också ta en promenad i det vackra vädret men ännu har vi inte lyckats komma ut,

packar och stökar runt istället!

God fortsättning på 2009 önskar jag dig :-)

2009-01-01 @ 15:34:43
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback