Vilket vin är du?

Vilken vintyp är du?
Jag blev ett Chardonnay, inte illa.
Tur det blev ett vitt vin, det är de viner jag dricker mest.
Annars är jag inte så kräsen.
Köper oftast vin i Tyskland och handlar då bilen full.
Då händer det att det följer med flaskor som man aldrig provat
tidigare, vissa är bra andra mindre bra.
Men de kan man alltid göra bål av :0) 


You Are Chardonnay
Fresh, spirited, and classic - you have many facets to your personality.
You can be sweet and light. Or deep and complex.
You have a little bit of something to offer everyone... no wonder you're so popular.
Approachable and never smug, you are easy to get to know (and love!).

Deep down you are: Dependable and modest

Your partying style: Understated and polite

Your company is enjoyed best with: Cold or wild meat
What Kind of Wine Are You?

Kommentarer
Postat av: AnCa

Jag e oxå en Chardonnay!!!

Min besvikelse gäller inte andra bloggare, gudskelov! Bloggen e mitt andningshål!!! Nej besvikelsen gäller att par kollegor på jobbet, har blivit orättvist beskylld för nåt jag aldrig gjort...

Kramis // ChardonnayAnCan

Postat av: Ninni

Blev samma här...chardonnay är ju aldrig fel!

Ha en skön dag..har ni fint väder??
/Kram

2008-05-02 @ 09:21:00
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Paula

Hej! Vilka ljuva pastelltoner du har här! Jag blev samma vin som du, lättdrucket, hihi
Visst är det underbart ute nu, jag är inte inomhus mer än det absolut nödvändigaste, att vara dagledig i maj månad är lyx i miljonklassen!
Ha det gott/Kramen

2008-05-08 @ 10:59:37
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback