Första arbetsdagen

Så var den här abetsdagen över.
Jag hade jättesvårt att somna igår kväll.
Låg och läste och läste till klockan var 23.40.
Sedan släckte jag men somnade inte direkt för det.
Klockan hade jag satt på 5.45 fast jag inte började
förren 8.00. Jag ville ha god tid på mig den här första morgonen
med att duscha och läsa tidningen till frukostkaffet.

Jag känner mig lite tung i ögonlocken nu.
Vädret höll upp medan jag cyklade och det var fortfarande
ljust ute när jag cyklade hem vid halv 4 tiden.

Vi fick mycket gjort idag.
Först information från rektorn.
Vi har fått en massage fåtölj på prov i 2 veckor.
Den går att ställa in på en massa olika massageprogram
för hela kroppen, om man vill.

Sedan bjöds det på fika
med frallor och pålägg.

Efter det var det planering i arbetslaget,
jag han till och med att städa bort julen innan jag gick hem.

Konstigt att det inte är något tidagstema idag.
Har det blivit bortglömt tro.
Det hade varit kul att titta in på olika fyndiga bidrag nu.
Så hade jag haft en ursäkt för att slippa plocka ner julsakerna
här hemma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag som hade sett fram emot att vara med på mitt första tisdagstema.

Postat av: Anna

Ja det är verkligen guld att kunna sova. Det märker man som mest när det är en brist vara.Man vill ju så gärna vara alert på jobbet.Hoppas du sover så sött i natt.:)

2008-01-08 @ 17:54:23
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Helena

Ha ha jag satte mig helt sonika i sängen i stället för att gå upp på vinden för att hämta kartongerna till julsakerna som är hopsamlade....

2008-01-08 @ 19:44:39
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Paula

Tisdagstemat verkade vara försenat. I morse såg jag att det var tema Flytt. Men nu kan jag inte komma in på sidan för att se alla bidragen,...suck!
Får försöka igen senare

2008-01-09 @ 13:05:13
URL: http://paulaz.se
Postat av: Karledel

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-05-18 @ 14:31:21
URL: http://karledel.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback