Min egen video

Nu har jag lyckats lägga in en video snutt från konserten i
torsdags kväll.
Det var i Halmstad som Kent spelade och jag gjorde
ett försök att föreviga det med min digitalkamera.
Steget från att göra en film och sedan få in den här på bloggen
var inte det lättaste för en som inte är dataexpert.
Först bli medlem i youtube och sedan klura ut hur man skickar in filmen,
det tog ett tag. Nu har jag lyckats med det i alla fall.  
 
Så det blir säkert fler filmer fram över.



Jä....lar, vad det var svårt att sitta still.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Visst är det kul att lära sig nya saker. Jag kämpar med Photo Studio.

Postat av: Pialotta

Du satt ganska så långt bak va. Gungeligung:-)
Kul med filmning, jag har det i kameran, men vet i sjutton var ljudet är som man ska kunna få in.
Vinkelivink igen

2008-02-23 @ 19:00:30
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Terjeirene

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2009-03-04 @ 09:53:13
URL: http://terjeirene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback