Kent i Halmstad

image772
Ikväll var det konsert i Halmstads sporthall.
Kent var huvudatraktionen men på köpet fick vi ett förband
från Hessleholm som var helt kassa.
Tur att de bara höll på i 20 minuter. De stod vända från publiken och
studsade och skrek konstant i 20 minuer, så ni förstår att alla var lyckliga när
Kent tog över senen. Och tog över det gjorde de, vilket ös och vilken ljus show.

image773

image774
De spelade i 1½ timme och sedan tackade de och gick av scenen. Ljud tekniker kom och drog ur
sladdar och jag tänkte, jaha, det var det, nu blir det inte mer.

image775
Men publiken gav sig inte alla hängde på
och till slut kom de in igen och spelade 3 låtar till.
 
image776
Vi lyckades t.o.m. få in dem en andra gång.

De spelade några låtar från den gamla skivan
och många från den nya. Men den här
satt jag och väntade på men den kom adrig.
Synd, för den kan väl alla tralla med i.


Jag filmade med min egen kamera men hur gör man för att
lägga in en film på bloggen??????

God natt!
Och sov så gott :0)

Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon!
Ha en bra helg!!

Postat av: yvonne

Ja märkligt att dom inte spelade den låten som är så bra.Men det är väl typiskt, Hoppas du hade en trevlig kväll ändå

2008-02-22 @ 07:20:05
URL: http://ygradin.blogg.se
Postat av: Mia

Härlig konsert, verkar det som!
Gå med i Youtube och lägg in filmen där först, sen kan du lägga in den på bloggen...så har jag gjort, fasst det kanske finns andra knep??

2008-02-22 @ 19:34:25
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback