Vilken fest

Igår körde vi till Höör mitt i Skåne. Där har de en träff vart år för amerikanska fordon.
Det är rullande start mellan kl 10 till kl 15. Och i år var det rekord med 480 startande ekipage.
Man får en vägbeskrivning att köra efter på ca 7 mil. På vägen finns ett antal kontroller som man ska
utföra vissa moment ibland på tid, se bilder.
Slalom med rullebör, Backa genom koner. Hjälm med magnet på spö.
Kasta frisbee mm. Det var
Americars Höör  som anordnade det. Gå gärna in och titta på fler bilder där.
På kvällen samlades alla, ja alla som fick plats (några valde att åka hem) för att grilla och att se på prisutdelningen.
Flest antal poäng fick pris.
Kl 21 öppnade festlokalen med flera band som spelade, kvällen blev sen innan vår bil rullade hem till garaget.
image394

Kommentarer
Postat av: Helen

En dag med full rulle o det låter väldigt trevligt :) Fina bilder.
Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kram

Postat av: Carola

Åh så kul ni verkar ha haft det. Höör känner jag till. Visst finns det någon camping där? Jag har för mig det. Bloggröstar på dig.

2007-09-02 @ 16:08:00
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: A

Då har du varit nästan hemma hos mig :) Bor nästan där de hade twin lake run.....Hoppas du hade riktigt trevligt.

2007-09-03 @ 12:26:29
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback