Vem är jag?

Ett test som jag hittade hos Goldies matte, talar om för dig vem du är. Om du inte redan visst det.
Här ser det ut som om jag inte har någon egen åsikt. Men det har jag, ibland är det skönt med lite smakråd.

Vill du också göra testet kan du smita in här.
http://www.zapera.com/survey/demo/personality/




Enligt dina svar i frågeformuläret är du en...
 
Utåtriktad Upplevande Abstrakt Tänkare  

I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag

 | 
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.


Kommentarer
Postat av: Carina

Ärlig och renhjärtat.
Det är inte dåliga egenskaper.
Och jag som är dominant :/
Måste tänka på vad jag säger frammöver.

Postat av: Anthonysine

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-01-30 @ 13:11:38
URL: http://anthonysine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback