Utmaning från Sussie

image196

1. Vad är total lycka för dig?
    - Hälsa och kärlek. Glädje och humor, och allt detta någon eller några att dela det med.

  
2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
   - Jag trodde det skulle märkas mer att bli vuxen. Som om min personlighet skulle förändras.
     Jag känner mig fortfarande ung i sinnet. Om det beror på att jag jobbar med ungdomar, vet jag inte.
     Men jaghar väldigt lätt för att förstå dem.
  

                 

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
  -Om jag inte vore så morgontrött, jag kommer ofta i sista minuten till jobbet, men däremot kommer
   jag sällan iväg i tid heller när jag slutar, för jag ska bara.....





4. Min hemliga last?
   -Har svårt att säga nej till godis.

                 

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
    - Mina små söta fötter, hi hi. Resten kunde va några kilo lättare.

                  

6. Oanad talang?
   - Kreativ och konstnärlig, idérik och huslig. 

                 

7. Världens viktigaste fråga just  nu?
   - Global fördunkling.

                 

8. När drar du en vit lögn?
    - Om sanningen sårar mer!

                 

9. Vilket va ditt första jobb?
    - Packa plastpåsar på Celloplast.

                 

10.Vad är de bästa som kan köpas för pengar?

     - Det bästa går inte att köpas för pengar. Det är vad man gör det till.

                 

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
      - Lugn, tålmodig, god lyssnare.

                

12. Mitt bästa köp?
   - Vårt hus.
image197


13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
     - Måste tyvärr säga datan, nu när man har fastnat där. Duschen på morgonen. 
      Kaffebryggaren.

              

14.Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
     -På kaffe eller ett glas vin.

              

15. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?
      - Lördag morgon när maken är kelsjuk. (ups)

              

16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?

      - Att jag har läst på högskolan trots att jag var ointresserad av skolan som ung.
        Att det har gått så bra för mina två barn. 

              

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?

      - Carola, Cam, Ninni, Helen, Paula, Zazzi, AnCA och alla som vill.              


Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ja det klara du galant...och matcha upp det väldigt bra:)
Tur att barnen finns som kan hålla en ung i sinnet med:)
/Kram

Postat av: Helen

Vilket fint hus ni har, förstår att du är nöjd:)
Om det är mig du menar med utmaningen så svarar jag gärna på dem, kan ta lite tid eftersom vi åker på "kryssning" ^^ till Polen ikväll.
Ha en trevlig helg kramar Helen.

2007-05-26 @ 09:42:43
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Carola

Jag svarar gärna på dem här frågorna. Vilket fint hus. Kul och läsa också. Trevlig helg.

2007-05-26 @ 12:38:17
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Paula

Dethär var ganska intressanta frågor! Tar tag i svaren imorgon!

2007-05-27 @ 17:37:38
URL: http://paulaz.se
Postat av: Jackbettina

Really enjoy your website. Thank You.

2008-09-24 @ 12:06:25
URL: http://jackbettina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback