Nu ska det va OK

image191

Lägger in lite bilder från trädgården för att seom bloggen är OK nu. Snöbollsbusken i full blomm
och min lilla klematis som blommar för fullt också.

image192

Dammen är ovanligt grön av alger i år. Det måste vara solen som gör det. Muren, stentrappan och planteringen
på framsidan är jag nöjd med som min man gjorde förra året. Och i år hittade vi en passande sittgrupp till
framsidans uteplats. Moses sitter innanför spalje hägnet och väntar på att vi ska ta en promenad i kopplet.

Kommentarer
Postat av: Carola

Oj, så fint du har hemma hos dig. Förstår att det är en avkoppling att njuta av trädgården efter en tuff arbetsdag.

Postat av: Pialotta

Härligt det ser ut hos dej.
Nu funkar det ju.. så bra va.
Ha de gött :-)

2007-05-23 @ 19:38:59
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Helen

Fina bilder, det är så fint när det blommar:)
Så avkopplande att sätta sig vid en damm, härligt när det porlar. Hoppas grodan kikar fram.
Ang sopor od så tycker jag att det är hyfsat rent där jag bor, men det kan ju förändras snabbt.

2007-05-23 @ 21:13:31
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback