Idag är det....

image201

Den 28 maj precis för 31 år sedan träffades vi, jag och min man. När jag kom hem idag så
hade han köpt blommor till mig och lagat middag. Fast lagar maten gör han ganska ofta nu
när det är han som slutar tidigast om dagarna.

Vi träffads på en sådan där utedansbana, inte för att någon av oss var så intresserade av dans.
Utan det var ett ställe dit många ungdomar åkte. Antingen tog de sig dit med moped eller så hade de 
fått körkort. Min man hade precis fått körkort och var chafför den här kvällen. 
Skogsvallen låg ett par mil norr om Norrköping mitt inne i Simonstorps skogen.
Ofta var där uppträdanden också. Gyllene tider spelade där och Ted Gärestad, Björn Skifs mm.
Vem som spelade på Skogsvallen den här kvällen, har jag ingen aning om. Jag hade bara ögon
för en person.

Att det skulle bli vi, så här länge var det nog ingen som trodde. Allra minst våra föräldrar.
Men så blev det i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hurra för kärlek som håller!
Jag vet inget om Skogsvallen, är inte från stan men musiken du väljer är dock känd. Men nu var det ju bara en person som du hade ögon för ;-)
Grattis!

Postat av: anca

Grattis på den stora dagen! Ni måste varit jätteunga då ni träffades! Var han din första kärlek oxå? Lite nyfiken bara...
Vilka vackra rosor du fått!!!
Förstår att du haft lite annat att göra i kväll o inte sett att jag har en utmaning åt dig på min blogg;)
Kram O Go'natt!!! / AnCa

2007-05-28 @ 22:26:39
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Carola

Grattis! Verkligen fint att kärleken håller. Hoppas att ni får en mysig kväll.

2007-05-29 @ 13:18:15
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Pialotta

STORT GRATTIS inte många det håller för.. speciellt inte från den tiden.. vi var många par som höll ihop, inte är hälften par idag.. Med min stora kärlek som du läste om i min pingstkompott blev det inget 31-årsfirande även om man hoppades..
Ha de gott..

2007-05-29 @ 15:22:29
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback