vädret idag

image84

Idag har det varit så kallt här i Skåne så det har gått igenom märg och ben. Jag  ångrar att jag inte tog dunkappan idag.
I dagens tidningen kunde man läsa att det finns en
internetsajt med varning för stormar och väderomslag för hela Europa.

Det kan ju va bra att veta så man inte ger sig ut i onödan. Den här helgens storm krävde ju ett dödsoffer.

Så vi var inne mest idag på fritis och pysslade. Vi gjorde tumkycklingar på vitt tyg till små dukar. De blev jätte söta.

Sen åkte jag till frissan och klippte mig i en page, kortare i nacken än fram. Jätte skönt och lättskött.

Nu ska jag sy upp lite gardiner som jag köpt, innan Lost börjar.


Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ja man vet snart inte vad man ska sätta på sig, ena dagen håller man på att kolavippen av värmeslag i vinterjackan för att i nästa frysa *häcken* av sig....
Men våren är ju som sagt falsk :)
Själv har jag stått ute i flera timmar nu och haft mina träningar, åh en aning kall i skinnet får jag väl påstå huu. Allt bra med dig ?

Kram/Sussi

Postat av: Carola

Ja, vi har också haft tråkigt väder idag..och vinterjackan är ett måste. Så du ska också sy upp gardiner..jag får ta det till helgen. Kram

2007-03-21 @ 22:15:57
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Think Twice

Skönt att du känner dig lite bättre, åh hostan ska väl ge mig sig!
Fötterna är nog det viktigaste att hålla sig varm om, men jag använder en stövel som heter Graninge (isolerad sula)det är den enda stöveln som jag inte fryser med som *tur* är. Sen gäller det att varva lager på lager med något vindskydd, så klarar man sig
Då kan du glädjas med dina "nya" fina gardiner, brukar bli ett lyft för hela rummet!
Kramis

2007-03-21 @ 23:18:34
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback