Tjejsnack

Vecka 13
(Veckans frågor kommer från Elin)

Din handväska

·Anser du att du behöver använda handväska?
Jag har nog aldrig vant mig vid att använda en handväska, får jag plats med det som jag måste ha med mig i fickorna så lägger jag det hellre där.
·Vad har du i din handväska just nu?
Plånbok, mobilen, nycklarna och just nu solglasögonen. Digitalkameran följer också med i bland eftersom jag inte har någon kamera i mobilen. 
·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Nycklarna.
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Inget.
·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Ja, i matbutiken, för den känns mest i vägen när man plockar mat och i varuvagnen kan man ju inte lämna den.
På puben om man ska dansa, så slipper man väskvakt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag klarar mig inte utan min handväska..där finns det mesta jag behöver..men jag har ingen stor!

Ha en riktigt skön dag,kram:)

Postat av: Think Twice

Ja har slutat använda handväska, proppar allt i fickorna/ känns skönare att ha händerna fria!
Någon gång tar jag på mig en pytteliten ryggsäck, men inte ofta!
Kram/Sussi

2007-03-27 @ 12:12:47
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback