Jag har blivit utmanad av Think Twice

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet:

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Att välja ut sex nya bloggare blir svårt för jag tycker den här har hängt med ett tag nu och alla har väl råkat ut för den snart. Jag gör ett försök att utmana Kaffebönan, sedan är det fritt fram för alla mina läsare, som jag inte vet vem de är, att haka på om de vill.

1. Jag har haft körkort i 27 år och aldrig blivit stoppad i en poliskontroll för att få visa upp det.

2. Jag har aldrig varit på vinden i mitt hus. Eftersom jag har höjdskräck vet jag inte om jag vågar gå ner igen från vindsstegen.

3. Jag har varit hundrädd, men nu kan jag inte va utan dem.

4. Jag tog truckkort på min gymnasieutbildning för att visa killarna att en tjej klarar det, men har aldrig kört truck sedan dess.

5. När jag har fått ett glas för mycket vill jag upp och sjunga på senen. På ett bröllop smög jag upp och tog ena microfonen och sjöng med i Oha hela natten. Killarna i bandet såg förvånade ut men glada och de tackade faktiskt efteråt. :0)

6. Jag har buss skräck, sedan jag blev påkörd och släpad efter en buss som gjorde en u-sväng i en stor korsning där jag stod och skulle svänga vänster. Bilen följde med flera meter och alla som satt i bussen såg det, utom busschafören som bara körde vidare när bilen lossnade. Ja lite plåt och crom fick han nog med sig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback