Go´ morron

Så härligt, tittar ut genom fönstret och ser en glipa i molnen. Det är något ljusblått som tittar fram. Man blir så glad och får lust att ta fram trädgårdsmöblerna, men det är lite för kallt ännu.
Jag kommer ihåg att för några år sedan så satt vi i trädgården och åt påsktårta i bara bikinin. Så blir det nog inte i år. Mannen fick också arbetslust och började städa vinden, han är nu uppe på tippen för och släng de här bra och ha sakerna som vi en gång ställde upp där. Och visst har mycket varit bra att ha också när ungarna flyttade hemifrån men nu har de fullt också.

Ja, så var det Lets dance igår, och den stackars Brandeby som fortfarande är kvar. Han gör allt för att åka ut men några envisa ringer in och röstar honom kvar.
Ser fram emot kvällens Melodifestival. Får se om det blir som jag har tippat.  
Rolling Eyes

Jag tog tempen igår kväll. Den låg på 39, är det normalt att ha feber i 6 dagar? Blir nog tvungen att ringa sjukhuset idag. Fast jag litar inte på läkare. Jag vill ju jobba på måndag.  






Kommentarer
Postat av: Think Twice

Min influensa hade jag i 14 dagar, efter en vecka kände jag mig redan bättre i en hel dag, sen tog det ny fart igen..Men 39gr 6:e dagen låter ju inte riktigt bra!!
Kanske bäst att ringa farbror Doktorn, fast du inte litar på dom riktigt!
Ha en det så bra du kan!

Postat av: Ninni

Oj så hög feber fortfarande...inge bra!
Jobbba på måndag det kan du nog glömma!

Mina leggings hittade jag på Ginatricot...bara 79 kronor!

Krya på dig nu, kramen

2007-03-10 @ 13:35:46
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Jensvilje

This is a very good site. Thank you.

2009-09-24 @ 11:17:32
URL: http://jensvilje.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback