Vem reser du med?

       
image264 image265 image266 

Har du någon favorit bland researrangörerna?
Jag har nästan alltid åkt med Ving och tycker att det har fungerat bra. Sist flög vi med Apollo men det var inte lika bra service och information på stället.
Har du någon annan uppfattning? Eller något bra att tipsa om, så är det välkommet.
Det finns så många olika researrangörer att välja på och säkert många som jag inte vet om på nätet.
Många väljer att bara köpa en flygstol, men jag vll gärna ha en guide med på utfärder annars missar jag så mycket information som jag aldrig kan få på egen hand. Och jag är ganska nyfiken av mig på det land som jag besöker och vill veta så mycket som möjligt.
Hur brukar du göra? Flygstol eller bokat med hotell?

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ja tycker inte det spelar inte så stor roll när det gäller dom stora etablerade flybbolagen som du nämner ovan+ Always vem man åker med, men på 80-talet valde jag alltid Spies och Tjäreborg,(då var dom stora) idag tycker jag servicen är precis lika bra på alla.
Eftersom jag brukar hoppa på sistaminuten reser...söker jag själv info om landet....på nätet och skriver ut sen kan man sitta och småläsa på planet om resmålet och dess sevärdheter!
/Kram

Postat av: Carola

Jag är av samma åsikt. Apollos service är något sämre: Wing får ***** Fritidsresor**** och Apollo ***. Jag reser olika ibland är det charter och reser jag till Brasilien el. Miami så är det för att träffa släkten och då blir det bara flygstolen.
*** Jag har städat och tvättat. Kram

2007-07-11 @ 21:05:32
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: anca

Har rest med Apollo de senaste gångerna eftersom jag rest till olika grekiska öar. Jag tycker de varit jättebra! / Kramis...

2007-07-11 @ 22:33:44
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: pimpim11

Har åkt med alla som du tog upp kanske inte apollo men nu ska vi åka med air tours för första ggn kram pimpim

2007-07-12 @ 00:08:44
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: anca

I år blir det bara torp för hela slanten! Åker dit efter jobbet när vädret är skapligt. Men på semstern som börjar om en och en halv vecka så flyttar jag/vi nog dit. Idag e det mulet (som vanligt)det bästa med det e att det blir lite mer att göra på jobbet, jag jobbar i klädbutik, om du inte visste det? Ha en bra dag! Kram AnCa

2007-07-12 @ 08:22:27
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Newsthings

Great site and interesting informations. THX!

2009-04-15 @ 14:43:02
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback