Utmaning

Nu haglar utmaningarna över mig :) Det är Think Twice som har utmanat mig den här gången.


Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Våldsbrottslingar och att de får för litet straff.
2. Mobbare.
3. Krig.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. En skrivare med kopiator och scanner.
2. Digitalkameran.
3. Telefon.

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar.
2. Lyssnar på ljudet från en tickande klocka.
3. Tänker så det knakar
.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Hoppas på att få många barnbarn att få skämma bort.
2. Resa till många olika länder.
3. Flyga luftballong.


Tre saker jag kan:
1. Laga mat och baka.
2. Måla.
3. Hoppa dubbelrep.


Tre saker jag inte kan:
1. Äta sill.
2. Sitta i en bil där någon röker.
3. Tycka det är roligt att springa.


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Kloka råd.
2. Ditt hjärta.
3. Tystnaden.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Säga nej till onyttig mat och godsaker.
2. Fler språk.
3. Flyga.


Tre favoriträtter:
1. Grillat.
2. Plankstek.
3. Stuvad spenat.


Vem vill vara med på utmaningen?

Jag utmanar ingen särskild, vem som vill får ta den.


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Javisst utmaningar kan vara så där kul, men jag är ingen så stor beundrare eller vad man ska säja av det.. Tycker jag har alltid något att skriva om.
Men visst ibland så....
Hoppas du landat nu i Sverige igen och inte behöver bry dig o prut o annat.. maten var väl ingen höjdare där och folket.. nej minsann.. känner då rakt inte för en resa dit igen.. såg hos Paula dina ord:-)
Ha de gott i solen..
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback