Utmanad av pappaB

Fick den här utmaningen av pappaB. Sveriges gladaste man som berättar kärleksfullt om sin familj och om resor som de gör, på sin blogg. Duktig fotograf och även filmare sägs det.

Vad får mig att känna total lycka?
-när jag vet att mina nära och kära har det bra.

Vad förvånar mig mest i mitt vuxna liv?
-att kunna ha så här skoj när ungarna blivit stora,utan att känna sig gammal.

Mitt liv skulle bli lättare om..?
- jag kunde äta godis utan att tänka på vikten.

Hemlig last att komma med?
- godis och glass älskare.

Oanad talang att visa?
- ritar snabbt teckningar på frihand.

Världens viktigaste fråga nu?
- kommer det bli fint väder på min semester nästa vecka. Nej, skämta bara. Stoppa det ökade våldet.

När drar du en vit lögn?
- för att inte såra någon.

Vilket var första jobbet?
- första sommarjobb, städa hotellrum. Första fasta jobb, på ett pappersbruk.

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
- en resa.

Vilken egenskap är du mest nöjd med?
- min påhittighet.

Mitt bästa köp?
- mitt hus.

Vilken pryl kan du inte vara utan?
- min tandborste.

Vad bjuder jag på om jag får oväntat besök?
- kaffe och något från frysen.

vad får dig att vilja ligga kvar i sängen?
- regn utanför mitt fönster.

Vad jag är mest stolt över i mitt liv?
- mina två barn.

Vilka ska mer ska svara på dessa frågor?

Jag tar och utmanar pimpim, Qristall, Zassi och Carola

   

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej, det var ett tag sedan! Har läst ikapp här o spanat in dina fina fynd!
Nu är flytten definitivt klar, några kartonger kvar med grejer som inte får plats, suck, allt sånt smått bra-att-ha... ska försöka hitta lite små hyllor och fler krokar...
Är semestern över för din del. eller har den inte börjat?
Kram

Postat av: Helen

Tackar :)Ska försöka hinna med detta i morgon.

2007-07-31 @ 18:59:13
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback