Sovmorgon

Idag hade jag sovmorgon. Jag skulle inte börja jobba förren kl. 11.30. Det är så skönt att kunna sitta med en kaffekopp och läsa morgontidningen i lugn och ro. Sedan satte jag fart med att våtdamma huset. Eftersom jag är ensam hemma så kan jag dra på sterion utan att någon skriker - skruva ner. Fleet wood mac  ekade ur högtalarna och städningen blev mycket roligare.
Det hade även passat att lägga in en låt med dem som dagens tisdagstema för de (Fleet wood mac)  är också nostalgi för mig.
Men de håller än och de gamla låtarna tröttnar man aldrig på.
Håll till godo med ett litet nostalgiskt smakprov i en annan tappning.

Kommentarer
Postat av: pimpim

Skönt med sovmorgonjag får sova hur länge jag vill nu när jag har semester kram pimpim

Postat av: A

Hej och tack för grattiset:) Ha en skön dag...Kram

2007-07-11 @ 14:14:49
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback