Sommar utmaning

Nämn något som gjorde dig glad igår: Våra vänner kom och överaskade med presenter.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Svarade på ett blogg inlägg.
Det sista du sa högt?  Jag har satt på kaffe.   
Vad har du druckit idag? Kaffe, juice och öl.
Vad var det senaste du åt? rostbiff, sallad och bröd.
Vad var det senaste du köpte? Alg dödande medel till dammen. (inget spännande)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå
Vad är det för väder hos dig nu?  Sol och lite moln.
Godaste glassmaken? Lakrits och vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut, den håller än.
Sover du tungt? Ibland
Drömmer du mardrömmar? Sällan.
Trivs du med ditt jobb? Ja, det är varierande och fritt.
Favoritklädsel? Ledigt, typ jeans. Men hemma jogging byxa.
Favoritlåt just nu? Jag är allätare.
Vad ser du om du tittar till höger? Fönstret i datarummet.
Vad gör dig glad just nu? Semestern och att man har extra mycket tid till nära och kära.
Vad ska du göra härnäst? Fika, det finns jordgubbar kvar sedan igår och glass i frysen, mums.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Bra, allt känns toppen.
Favoritgodis?  Saltlakrits ex turkisk peppar.
Kläder just nu? Bikini.
Sommarplaner?  Ta Corvetten och köra uppåt Norrköping.
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du något instrument? Fuskar på gitarr.
Morgon eller nattmänniska? Natt.
Vad är viktigast för dig? Att må bra, min familj och att vi får va lyckliga tillsammans.
Är du kittlig? Ja!
Snarkar du? Tror inte det.
Stjärntecken? Lejon.
Äckligaste insekten? Alla med långa ben, spindlar allra värst.
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Längtar du mest efter nu? Kaffet.

Alla som vill kan hoppa på utmaningen.

 
 Leo 






Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ser att du precis har gjort en utmaning....har en till...ifall du vill på min blogg!
/Kram

Postat av: anca

Grattis i efterskott till allt vad ni nu firat! Ser att ni haft en spännande men varm vistelse i fjärran land. Va visst lite spännande när ni kom hem oxå, med annorlunda fordon i trädgården!Få se om jag hoppar på utmaningen, det e lite mycket just nu...
Kramelikram...

2007-07-01 @ 23:06:28
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback