Sommar skor

Det kommer att bli svårt att knyta på sg ett par riktiga skor när man har skämt bort fötterna i sommar med att gå i sandaler, crocs eller flip flop. Flip flops till glas har jag aldrig sett förut, hittade den här söta bilden när jag satt och googlade.
image255 
Någon som sett sådana i en affär?Appropå flip flop så köpte jag flera par skor i Tunisien. Skor var mycket billiga där och de hade riktigt roliga med pärlbroderi på bl.a. Ett par skor som var som ett par flip flop med en rem mellen tårna köpte jag. De var ita och hade fullt med glittrande blommor på ovansidan av lädret. jag trivdes jättebra med dem när jag hade vant mig vid remmen. Men det var inte bara jag som tyckte om de skorna. Moses gillade dem så mycket att han var tvyngen att bita loss flera blommor och ta en stor tugga på hälen.
Han har aldrig bitit på skor innan, och jag vet inte varför han brt i just de här. Kanske de luktade annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Helen

Så söta, tänk vad fantasi man ska ha för att komma på ngt sådant. Synd att man inte har tillräckligt av den varan. Alltid roligt med skor, synd att vovven oxå gillade dem extra mycket ;)
Ha en fin dag i dag. /Kram

Postat av: Scaniatjejen

Vilka gulliga! Otur att vovven också gillade de nya skorna, de lät snygga. Var på jakt efter nåt liknande när jag var i Spanien men hittade inga bekväma (och jag plågar inte mina fötter i onödan:-). Kul att du gillade självvattnaren. Vet inte riktigt hur bra den funkar än eftersom jag satte dit den igår men man kan ju hoppas att den funkar bra. Vore behändigt:-) Ha en bra dag! Kram

2007-07-20 @ 09:10:32
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Carola

Åh så gulliga!!

2007-07-20 @ 18:34:27
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka roliga glasunderlägg!!!

2007-07-21 @ 00:27:47
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback