God morgon

image278

Sovmorgon idag.
Vaknade kl. 7.30 inte av veckarklockan utan av grannen som
hade fått arbetslust på sin semester och ville börja såga bräder
med sin elektriska såg på morgonkvisten.
Nå ja, då fick ja ju masa mig ur sängen och bläddra i
tidningen till frukost kaffet.
Det ser mulet ut idag med.

Jag ska jobba till 18.00 idag så det gör inget.Ikväll ska jag göra en supergod
BBQ sås som jag även ska marinera
två fläskfiléer i. Det är både sås och marinad, mycket praktiskt.
Så jag får inte glömma att ta upp filéerna ur frysen ikväll, de
ska tinas och marineras till på onsdag.   

Kommentarer
Postat av: pimpim11

Jag skulle bli tokig om jag fick sånt uppvaknande kram pimpim

Postat av: Scaniatjejen

Inte det skönaste uppvaknande man kan få direkt, snacka om dålig start på dagen. Men då kan det ju förhoppningsvis bara bli bättre.:-) Hoppas du får en fin dag! Kram

2007-07-23 @ 12:54:41
URL: http://scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback