Tjej snack

Tjej snack v.8

Sömn
Veckans frågor kommer från
Anna Ginger
· Vad har du på dig när du sover?
Trosor.
· Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
På mage.
· Hur många kuddar har du i sängen?
Två.
· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Inte alltid, ibland kan jag komma ihåg flera drömmar.
· Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?
Ja det händer. Ibland tar det längre tid innan det inträffar och då dyker drömmen fram i minnet igen. Det känns konstigt. Det obehagligaste jag har drömt var att jag var under vattnet och kämpade mig upp bland ben och virvlar och tillslut kom upp på något som flöt. Drömmen satt kvar länge i mina tankar, men när jag fick höra senare på nyheterna att Estonia hade sjunkit, så blev det riktigt obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback