Te

Te
Jag är en riktig kaffetant. Jag börjar och avslutar dagen med kaffe och där i mellan blir det ett antal koppar också. Det ända te jag dricker är det här gröna teet som jag har köpt i Thailand. Det är gott och gjort av mullbärsblad. När man dricker det så tar inte kroppen åt sig så mycket fett. Och det sänker koleserolet i blodet står det om man läser om det
här. Och jag har själv märkt att man går ner i vikt utav det.
Te koppen är väl söt, både kopp, sil och lock. Mycket praktisk. Den har jag fått från Littauen. 

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Det där lät ju som ett mirakelte :) Jahapp, då måste man åka till Thailand då!
Och vilken superfiffig mugg! Smart, en så´n har jag inte sett förut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback