Snart bokrea

Snart bokrea

Bokrean närmar sig. Den 27/2 är det dags. Fast e-handla vet jag inte om jag vill. Det är ju lite av tjusningen att bläddra i böckern och titta i dem innan man bestämmer sig.
Akademibokhandeln brukar ha mycket att välja på, så det är ju inte fel att få hem ett blad i brevlådan så man vet om favorit författarna finns med. Visst är det så, man fastnar för vissa och vill läsa mer av dem. I julas fick jag en bok i present som heter Noveller för världens barn. Det är kända författare som får skriva var sin novell och ge ut den utan ersättning. Pengarna de får in för boken går sedan till barn i världen. Där har jag upptäckt författare som jag inte hade läst annars. 
Mina favoriter är annars Karin Alvtegen och Jonas Gardell, jag tror jag ar nämnt det tidigare.

Har du någon favorit att rekomendera? 

Kommentarer
Postat av: Kaffebönan

Håller med dej om att handla ska man göra i en riktig affär.. bläddra bland bladen och känna att den känns rätt i handen :-)
Jo när du kommer in i bloggen din ska du gå till vänster där ser du "Länka" (tror jag där står).
Klicka där och du skriver i tex min länk.. på rutan under vem du länkar till.
Det andra med bildlänk är något knepigare, men det kan vi ta en annan gång.
Ha de fint Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback