I morgon är det.

I morgon är det.Fettisagen

Undrar hur många semlor som säljs i Sverige imorgon?
Eller är svenska folket redan trötta på den här läcker bullen innan det är dags.
Jag tycker man kan se den i konditorierna redan efter jul, så var det inte
förr. Då såldes den bara på tisdagar i affärer och på kondis.
För den som är intresserad finns här en sida där du kan hitta den bästa semlan i din stad.
Eller är den bästa semlan den man bakar själv?

Var med och rösta:

HEMBAKAT               eller             KÖPT


Kommentarer
Postat av: Kaffebönan

Jaaaa det är det och ikväll ska jag var så onyttig så, käka av den goda bullen som jag gör själv.
Nu fick du till det med länkningen oxså ser jag :-)
Kramkram

Postat av: POR

Självklart ska det vara hembakade semlor!! Så gott så!!

2007-02-20 @ 15:21:17
URL: http://propertyofrespekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback