Dan före dan före dopparedan

<


Idag har vi bara tagit det lugnt och haft det  mysigt.
Vi sov ut länge i morse.
Sedan körde vi till ett köpcentrum och trängdes
med folk, det var ju lite vi hade glömt som skulle inhandlas.
 
Väl hemma bakade jag både tekakor och saffransbröd med mandelmassa i.
Tekakorna ska vi ha ikväll med räkor på.

I morgon sak jag tillaga revbensspjällen och grilljera skinkan.
Då måste man ju bara ha en skinkmacka med mycket stark senap på.
Det är den bästa med hela julskinkan.
Sedan tröttnar man fort på den tycker jag.
Det brukar bli en gratäng på den sista biten  

 
Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Karin

skulle jag också vilja ha...

Postat av: Junitjej

Kasta hit några av dina hembakta tekakor! ;)
Ha en trevlig lördagskväll!

2007-12-22 @ 18:28:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Happy Flower

Låter MUMS med tekakor. Kalkon och julskinkan är det bästa med julbordet.

2007-12-22 @ 19:00:10
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback