Tjejsnack v 35

Vecka 35
Musik
  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?

Popmusik, det som spelas på radion. Vissa dagar lyssnar jag bara på gamla skivor. T ex Fleet wood Mac, Santana, Supertramps mm.

  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?


Då lyssnade jag på Sweet, och Deep Purple.

  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?


Jazz och opera.

  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.

Ted Gärestad (när jag var liten), Beach boys, Pugh, och rocktåget vid flera tillfällen.

  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?

Nej, hag är nog inte den som frågar efter autografer.


   Minns ni ......

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Kul o höra gamle Pughs låter honom digga jag skarpt, har även sett honom live.. det var tider de;P
/Kram

Postat av: Anonym

Visst minns jag Kul att läsa lite och lära mig mer om dig Trevlig kväll./Ting.........

2007-08-28 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback