Sol idag med

Idag har jag bara solat och fixat lite i trädgården. Jag kan inte vara inne och städa när det är så härligt ute. Det är knappt man vill gå in när det är dags att laga mat. Det fick bli en fläskpannkaka idag. Jag hade gott om mjölk som snart går ut så då är det bra att göra en pannkaka.
Just nu har det kommit in lite moln och det mulrar lite mysigt långt bort ifrån. Men det ser inte ut som om det ska börja regna för det.
Igår kväll var vi i Löddeköpinge med Corvetten. Den är fixad nu efter lagerraset i Nyköping. Eftersom det har varit en tråkig sommar med en massa regnande så var det fler än vi som tog ut bilen och åkte dit. Det var svårt att säga hur många det var men säkert över 1000 bilar och lika många motorcyklar. Det var en härlig kväll och vi tog med kaffekorg gick runt bland bilar och pratade med både kända och okända.
På vägen hem tog jag en bild genom Corvettens tak på en luftballong. Så nära den gick över vägen kändes det som. Det blir alltid längre ifrån med kamera ögat.

image318

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad härligt det låter!

Postat av: Carola

Ja, det är bra att du passar och vara ute. Vi har haft en hel del regn och det har åskat. Så tjusiga bilar. Vi har nog samma åsikt om trädgårdstomtar.

2007-08-08 @ 22:53:02
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback