Go´ morron

image305
God morgon!


Då är det bara tre arbetsdagar kvar den här veckan och sedan har jag en veckas semester.
De säger att sommaren ska komma snart men det har de sagt så länge så jag börjar att misströsta.
I vilket fall som helst så får det bli 40 grader varmt om det vill på måndag, jag ska ändå till Ullared.
image308
Det har jag lovat min dotter och min vännina. Här omdagen, jag tror det var i måndags 
hade det varit kaos däruppe på vägarna.
Alla vill ju till Ullared när det är dåligt väder, så de som jobbar där höll inte på att komma hem när de stängde affären. Så därför hade det varit bra med strålande sol den dagen så är man kanske ensam i affären.
Det har blivit lite andra aktiviteter än vad man brukar göra, den här sommaren.
Jag har inte haft framme kubbspelet en enda gång för gräsmattan är för sur.
Däremot har det blivit lite kortspel på altanen.
Målat taken innomhus har vi också gjort, det hade vi inte gjort om vädret varit bra.
Vad har du hittat på den här sommaren som du inte hade gjort om det var fint väder? 

För övrigt ska jag bara njuta nästa vecka, inget planerat maken ska jobba så det blir dubbelt semester.  
In The Pool

Kommentarer
Postat av: Jojjo

De är ju rekord för kunder på Ullared... =) ha de bra!!
man kan ju kolla på kömätaren...på internet.. asbra ju!;)
kramar!!

Postat av: Jojjo

Svar: tack för tipset. Ska kolla vad de är för någon på en gång! =)
kramar!

2007-08-01 @ 10:50:51
URL: http://www.joojjjjoo.blogg.se
Postat av: Ninni

Ullared min granne var där förra veckan...och det hade varit mycket folk..själv skulle jag aldrig utsätta mig för nåt dylikt..fast å andra sidan om jag väl stod där så skulle jag nog handla järnet..
Ja det dåliga vädret..om jag inte skulle flytta hade jag nog shoppat..nu har det ju bara blivit pyssel med huset..kram

2007-08-01 @ 10:50:54
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Helen

Hoppas ni hittar ngt bra o att solen vill titta fram, det gör den faktist här hos mig med lite jämna mellanrum :) Skönt med lite mer ledighet tror nog på bättre väder nu i augusti, brukar ju vara så.
Själv har vi oxå spelat lite kort o yatzzi o bara försökt o umgås.
Ang bilden.
När du är inne på din sida -översikt, ser du rutan med gul ram. Där ser du skapa - nytt inlägg - bild. Där trycker du på bild o laddar upp din bannner. Väl där inne anger du pixel storlek ex 900 eller 1000 prova dig fram. Förmodligen blir din bild större då.
Hoppas det går bra annars får du höra av dig igen, Ha en bra dag. /Kramar Helen

2007-08-01 @ 11:45:42
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: ejmis

Ullared..nu blev jag avundsjuk..har tänkt åka dit länge men det blir inte av..det är ju inte "nästgårds" för mig precis!

2007-08-01 @ 13:40:52
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pialotta

Ullared, javisst det är sköjigt att handla o vandla.. speciellt med sin dotter och väninna.. Var där i tidig vår så det dröjer nog ett tag.. har varit där då det var köer ja du runt om hela området.. men stod träget i kösamhället ändå.. vad göra.. jo tugga tuggummi:-)
Dubbel semester.. asgarv.. så känner jag oxså du.. Mannen jobbar nu så här är det frid o fröjd.. skämt åsidå, men ändå en smula sanning:-)
Kram på dej

2007-08-01 @ 14:07:40
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: pimpim11

Ja ullared har jag varit för många år sen och makenvar inte nöjd med besöket men ibland får man bara lov till det.
Jag köpte inte många saker men bla en tröja och den håller örfarande och det är säker tolv år sen vi var där. Kram pimpim

2007-08-01 @ 18:02:00
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Anonym

2009-01-26 @ 08:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback