Utflykt

Idag blev det en utflykt till Landskrona. Det var Evert Lundgren som bjöd in Corvette klubben och visade upp sin bilsamling och sin frus samling av gamla kläder. Innan dess så höll Larssons lager Antikt & loppis öppet bara för oss. Där fanns allt möjligt till mycket bra priser.
Jag hade gärna visat bilder därifrån men just nu så fungerar inte min blogg som jag vill, bilderna vill inte läggas in. Så jag får väl kompletera med bilder vid ett senare tillfälle.

image110

God morgon. Nu gick det att lägga in bilder igen.


Jag får kompensera med en historia istället:

En kvinna kommer in i dildoaffären och frågar:
- Vad kostar den gröna?
Expediten svarar:
- 149 kronor.
- Den svarta då? frågar kvinnan.
- 298 kronor, svarar expediten.
- Och den i silver?
Då ropar expediten in mot lagret:
- Åke, säljer du din termos?

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Hahaha...den var bra den :))
Det var ju synd att man missa ditt besök här !
Var i La hade ni den träffen ??
En annan som bor här vet ju minst vad som händer här..:P
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kramiz

Postat av: Carola

Ha..ha.. Vilka fina bilder. Va´kul ni verkar ha haft det. Gllar att gå på markander och loppisar.

2007-04-15 @ 10:36:04
URL: http://caroalngel.blogg.se
Postat av: Think Twice

Jasså, det var där ni var (helsingborgsvägen)! Ja har oxå varit där inne och sett en del, dock inte kläderna, det är nog något nytt(gammalt) hehe...Hur skriver man sådant:)) Det är kul ide med det gamla cafét!
//Kram Sussi

2007-04-15 @ 11:18:43
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Ninni

Den historien är söt!

Vilken härlig utflykt! Du undrade över drinken..Hallonvodka eller hallonbacardi (razz)och så sockerdricka eller sprite, frusna hallon eller jordgubbar och så massor med is!

Ha en goo dag,kram

2007-04-15 @ 12:06:32
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Maria

Kul att ni fått kolla kläder och gamla ting!
Och roligt att du kommer från denna del av Sverige.
Det är inte riktigt mina hemtrakter men jag trivs verkligen här.
Har tagit din fråga på allvar och har nu bloggat om hemgjort matbröd.
Har haft strul med att inlägg vips försvunnit, men kommer inte att ge mig.
Kram Maria

2007-04-15 @ 12:45:47
URL: http://hope007.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Solgudinna: Jag tycker heller inte att min pojkvän ser så dum ut. Han är en riktigt fin en!

2007-04-15 @ 17:20:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Yes, fint väder här! Och jag tog på mig solskydd i ansiktet inför enochhalvtimmespromenaden.Vill inte somna som stekt fläsk!
Är i barndomstrakter och har fotat bl a vårblommor med mobiltelefonen. Dottern kommer att få lära mig hur jag ska få ut dem på bloggen.
Tänkte på dig för det har invigts ett pressfotografermuseum i Vadstena igår.
Du kan kolla på www.corren.se.
Kram Maria

2007-04-15 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback