Solen skiner idag

                                                    image102

Idag blir det nog en bra dag. Solen skiner och det är vindstilla, och det är det inte så ofta här nere i Skåne. Det kan ju i och försig vara ganska behagligt en varm sommardag men nu är det inte så kul. Jag har ganska känsliga öron och får dra upp luvan när jag är ute och går med Moses när det båser.

Igår blev det sent. Vi var inne i stan och bowlade med några vänner. Det var ju ett tag sedan så ibörjan gick det inte så jätte bra. Efter en öl gick det lite bättre och innan spelet var över hade jag fått en strike och några sparrar. Men Lise-Lotte var ju överlägsen vart och vart annat slag så lös krysset på skärmen.
Sedan blev det efterfest hos oss. Klockan blev två när jag kom i säng, men man vaknar lika tidigt ändå.
Och det gör ju inget för idag ska vi bara ta det lugnt.

Glad Påsk 
Hatched 






Kommentarer
Postat av: Pialotta

Va kul.. klart man klarar av när det är roligt.. Ha de fint o dra mössan över örona idag.. solen skiner, men det är kallt här och blåsten har sinat något sen igår.
Själv ska vi handla och besöka min kusins galleri..
Ha de fint o fortsatt Glad Påsk på dej
Pözzen på pannan i Påskatid

Postat av: Ninni

Jag kan inte heller sova när jag har partajat!

Här är det isande kallt i vinden, det ser skönt ute men det är det inte!
Ha det gött ändå..kramen

PS inte visste jag att Danmark hade sorgdag idag...varför då?? DS

2007-04-06 @ 10:40:04
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Think Twice

Visst är det kul att bowla, fast jag är inte någon större stjärna själv ;)
Det låter ju som det är skönt väder ute, har inte hunnit känna efter, är precis hemkommen efter att ha suttit i en kallt ridhus hela förmiddagen och dömt dressyr..brrr
Ha det gott i silen!

2007-04-06 @ 15:38:38
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Carola

Ja, det är påfrestande att bo i lägenhet.Vi får väl se om vi har hittar drömhuset och flyttar. Det är på tal om att det ska bli bostadsrätter här. Jag skulle nog inte vilja investera 1 kr på att bo här. Det är som en lotteri det här med grannar. Den här mannen är ca 55 år , han som röker. Man tror att äldre personer ska ha lite hyfs. Fint väder idag. Vi har njutit ute, pysslat hemma mm. Kram

2007-04-06 @ 17:37:59
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Paula

Visst funkar min mejl, men jag har inte telia utan gmail.
15,6 grader inomhus när vi vaknade, burr, måste ha varit svinkallt ute i natt.
Nu är det bara att elda!
Ha en fin dag, här skiner också solen

2007-04-07 @ 10:07:13
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback