Shoppat på Väla

Idag lyser solen med sin frånvaro, så det fick bli en shopping tur till Väla.
Min favorit affär Flash hade rea men jag hittade bara en luvtröja, annars brukar jag komma hem med sprängfyllda påsar.
Parfymen började också ta slut och jag kan inte vänta med att handla en till vi flyger till tunisien för det var verkligen bara några droppar kvar. Jag hittade ett grönt äpple från DKNY Be delicious, hette det som luktade gott.
När jag ändå var i närheten kunde jag ta ett varv på IKEA också. Jag fick ju reklamen härom dagen och såg de billiga tygerna för 5:- metern. Jag köper 5 meter och syr nya sommargardiner till min sons köksfönster, tänkte jag.
Tygerna var slut förstås, man får nog hänga på låset om man ska få något när det är så billigt.
Men jag kan inte gå tomhänt ut ur en affär så jag handlade en ny snygg musmatta med stickade kanter. Små korgar som egentligen är till pennor, men som
saravillfara har tipsat om tidigare att de är mycket praktiska till att få ordning i badrumsskåpet.
Så nu är det fint där också.
image119

Man får så många bra idéer från er, alla bloggare. Tack så mycket.
Ha en trevlig dag, hoppas solen skiner på dig.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Tänkte oxså köpa tyget.. såg det för 5:- Väldigt snygga tyger det där.. mitt köksfönster behöver sig ett litet lyft. Så de var slut, då vet jag det. Musmattan var fin :-)
Ha de.. tjingelong


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback