Måla om

Myspace layouts 


Efter att ha tittat in i många inredningsbloggar och efter att ha sett Design Simon and Thomas på TV igår så blir man ganska sugen på att förändra lite här hemma. Bara det att det ena drar med det andra, det vet man ju.
Hela huset är fullt med furulister och jag hade velat måla dem vita i varje fall. Får se om det kan bli en sväng till färgaffären imorgon. Furu var ju helt ute enligt Simon. Det är bara det att om jag ska slipa ner och vitlasera dörrarna också så är det 8 st som jag måste slipa och lasera, så det tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Kortet på mig är taget i november förra året..sen har jag ju fixat och trixat lite med det, så en hel del försköningar är gjorda..ha,ha.

Jag är inte såå ung...sen är det ju så att det är mina bonusbarn som har fått barn..vi har ett barnbarn på 1,5 och så en på åtta månader, killar båda två!
Min egen son är 20...vi får hoppas han väntar med barn ett tag till!
ha en skön dag, kram

Postat av: Think Twice

You name it!
Det är alltid kul att förnya sitt hem, har precis köpt nya gardiner...o skulle bara flytta lite på gardistängerna..så var hela cirkusen igång med lite renovering runt om fönstret...riva spackla måla!
Över till något helt annat...
Ja erbjuder dig skjuts på länktåget som är hos mig!
Hoppas du oxå vill hoppa på!
Kika in på min sida!
Soliga kramar!

2007-04-11 @ 12:37:50
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Pialotta ( Kaffebönan)

Va kul.. borde få loss lite här oxså och göra någon nytta med penslar och färg.. alltid kul att förändra..
Ha de fint kram

2007-04-11 @ 15:02:53
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Pialotta ( Kaffebönan)

Va kul.. borde få loss lite här oxså och göra någon nytta med penslar och färg.. alltid kul att förändra..
Ha de fint kram

2007-04-11 @ 15:03:03
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback