Bloggtåget!


Image hosting 
Nu har även bloggtåget tuffat förbi lilla mig. Jag stiger gärna på utan att packa väskan. Biljetten fick jag av min vän Sussie  som valde mig av alla och skrev så fina ord.

Och nu är det min tur att välja några som jag tycker om. Tre stycken var det, och jag tycker om så många, fast några som jag gillar finns redan med på resan.

Här kommer mina tillägg:

AnCa: Duktig fotograf, bjuder på härliga recept och vi har lika intressen och smak.

Cams Daybook: Skriver om sin trädgård, sina hundar och allt mellan himmel och jord.

Hemma på Landet: Med sina underbara bilder från sitt vackra hem och en massa pyssel.


Start Copy;

1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.



2. Ta listan under "Mina 3 tillägg" från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken "Originallistan". Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.



3. Lägg själv till max 3 st bloggar under "Mina 3 tillägg".


4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.

Orginallistan:

Millans Bak : Mycket gott
Miss Sophie : En förvirrad Höna
Dolcevita : Tjejsajt
Äta bör man : Godmat
Cutwalk : Frisyrblogg
Frisörguiden : Frisyrer
Manligt
Carolangel : Blogg om allt möjligt
Christina : Skriver om mat , kryddor, örter: Har hur många fina och goa´ recept.
Annelie :Skriver om allt möjligt. Livet, familjen, fina matrecept.
Carina : Skriver om utbildning, pyssel-allt möjligt.
Livet efter : Skriver om livet före och efter hennes ögonsjukdom
beckfjall1 : Föredetta missbrukare som skriver om sitt liv idag
Sussibussi : Fyrabarnsmor som skriver om sin vardag
Theas rum : Tvåbarnsmor skriver om inredning och sin vardag
Whiskeyochchampagne : Skriver om allt från sitt vackra hus till barn och mat
Hannajos : Trebarnsmor som älskar kläder, brottning och inredning.
Katterochpasta : Har otroligt fina kollage och är så duktig att få till bilderna!
Lilla My (http://www.bibbi.bloggspace.se/: Pitetjej som skriver och visar fina bilder!
Sofie http://lufthav.blogg.se/: Också en pitetjej som skriver och visar bilder från sitt hem.
Perlan http://www.perlan.org/
Evelyn http://silkeslen.blogg.se/ En mycket läsvärd bloggare med lite av mycket.
Heidi http://julie-k.blogspot.com/
Pialotta: Tar ofta upp viktiga ämnen. Bra blogg med fina bilder
Lasse Pettsson:
* En välskriven blogg som tar upp mycket personligt/fakta med glimten i ögat*
Think Twice:
? Skriver med känsla och förnuft/humor mm ?
Vicke:
* Naturkille med båda fötterna på jorden/ser till den lilla människan mm*
Anki: Berättar med lite humor om livet i Norrland, med allt ifrån katter till grävmaskiner!
Solgudinna: Som kör runt med sin häftiga Cheva Bel Air, blandat med allt ifrån sin trädgård till söta vovven Moses.
Caroline: Har koll på alla nyheter när det gäller, godis, läsk, mode mm!


Stop copy!


MySpace     Solgudinna

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tuff, tuff..jag har inte gjort den!
Men det är kul att hitta till nya bloggare..

Postat av: Ninni

Tuff, tuff..jag har inte gjort den!
Men det är kul att hitta till nya bloggare..

2007-04-11 @ 16:37:20
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Stina

Du är ju söt du. Du är den fjärde som frågar.
Jag skrev en sån igår.
Det kommer väl fler tåg.*fniss*
Puss till dig. Stina

2007-04-11 @ 17:22:03
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback