Söndag

Solen ville inte komma fram här i helgen.
Det blir inte alltid som man tänkt sig och som vanligt
kan man inte lita på vädergubbarna.
Men vi hade en solig fredag och hann att ta ut Corvetten
en liten sväng.
Maken klädde på sig allt han hade och gick ut i trädgården igår
medans jag dammade innomhus och körde till IKEA.
Det blev en grovstädning av trädgården. Han klippte
fruktträden och tog det mesta i rabatterna.
Nu står trädgårdstunnan full vid vägkanten och ska tömmas imorgon.
Sedan tänkte jag ta fin jobbet, snygga till kanter mm.

Idag ska vi på filmvisning med Corvetteklubben.
Vi har en kille i Corvette syd som är duktig (proffs) filmare.
Han sätter ihop en film över alla våra träffar under året,
sedan visar han upp den vart år på filmvisningen.
Den som vill kan då köpa filmen, det är ju ett roligt minne.
Även filmer som stora sommarträffen som förra året var
i Sundsvall

Vi var i Danmark på deras sommarträff istället, det är närmre för oss.

Även en film från Clubmästerskapet på Mantorp Park kommer att visas.

Filmvisningen varvas med mingel och fika inne på Fribrocks lokaler.
De säljer både Corvette och Cadillac.

Ha det så gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ni fickha solen i fredags vi har haft mulet hela helgen kram Tingeling

2009-03-22 @ 12:31:09
Postat av: Eva

Åh, det där med bilträffar låter verkligen roligt. Men, då får jag nog ta och byta upp mig till en bättre bil först :-)



Sv: Ja, visst var avsnittet från "Det okända" läskigt! Herregud, det jag upplevt var ju ingenting mot vad den stackars tjejen fått gå igenom. Men, jag tror att i hennes fall så handlade det nog om att det var hon själv som drog till sig allt detta. Eftersom hon verkade ha ett så stort intresse för sådant. Nåja, läskigt var det iallafall.

Postat av: soffie

å sol va härligt å va fina bilar,

gokväll

2009-03-22 @ 18:49:29
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Och här som solen har skinit både lördag och söndag....

Så det kan bli.... Jag hoppas att nästa helg skall bli soligare hos er ....

Kram

Margaretha

2009-03-22 @ 19:20:36
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Nickan

Längtar nu! Inatt snöade det 2dm igen! i natt blir det -15 fy vad jag är less nu! Ha dè

2009-03-23 @ 23:46:00
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback