Inte tid

Igår var jag på teckenspråks kurs för första gången.

image439 
Vi fick lära oss hur man säger "jag heter" och "vad heter du".
Teckna olika namn med alfabetet som vi har haft i läxa.
Vi lärde oss siffror och pronomen. Och hur handen ska hållas
i olika handformer.

För dig som är intresserad finns det trevliga sidor att gå in på, som
teckna.se
eller Ellas


Ikväll har vi föräldramöte i F-6. (förskolan upp till Åk 6)
Kunde lika gärna sätta en säng där snart.

Så jag hinner ju aldrig att blogga.
Ska man be om ursäkt för det?
Hur känner ni er om ni inte hinner med bloggen?

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ja tar det med ro....har bloggat så länge nu, (tidigare på annat ställe) tycker inte det måste vara ett måste, man gör det när man har tid o lust;)
/Kram

Postat av: Mia

Jag räknar mig fortfarande som nybörjare inom bloggeriet, så för mig har det blivit nåt jag absolut inte kan vara utan! Än så länge... ;-)
Fast det roligaste är ju att läsa vad ni andra skriver.

2007-09-20 @ 18:00:18
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Ang bloggandet så håller jag med Mia. Men det får inte bli ett måste, det ska bara vara kul =)
Svar på din fråga i min blogg:
Har 4 hundar så det skulle bli ca 125 kg hund i sängen, det skulle aldrig gå!!!
=)

2007-09-20 @ 19:21:26
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Nej men självklart ska du inte be om ursäkt för att du inte hinner blogga.. Det där gör man som man själv vill med..
Blogga gör man om man har tid och så klart för det är roligt:-)
Teckenspråkskurs.. ja du mitt bonusbarn gick i många år på utbildning för hörselskadade, såg henne teckna jämt. Det där är svårt och tar tid att lära sig i alla fall om man ska jobba med det.
En del fraser är ju alltid bra att kunna.. finns så många som är hörselskadade.
Ha de fint kramar

2007-09-20 @ 19:50:45
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har gått på teckenkommunikation och väntar på en fortsättningen. Bra att förstärka språket kram Ting.........

2007-09-20 @ 21:55:05
Postat av: Marcuscarmen

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 11:39:03
URL: http://marcuscarmen.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback