Inget vidare idag heller

Stannade hemma från jobbet idag. Känns inte bra då jag vet att så många är sjuka och det är ont om vikarier. Jag försökte att gå upp och duscha men kände hur jag började svättas och känna mig yr, så jag bestämde mig för att stanna hemma.

Har precis tagit en kopp kaffe och läst dagens tidning. Det blir man inte gladare av, så mycket som det händer i ens närhet av rån, mord, och misshandel. Så mycket var det inte för ett par år sedan, jag är oroligare nu för att det ska hända något med de kära i ens omgivning, för vem som helst kan ju va på fel ställe vid fel tidspunkt. Och det är det som är skillnaden på nu och då, det behöver inte va en anledning för att man ska bli misshandlad.

Får ta fram veckotidningen i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback