Solig lördag

Vilket underbart väder vi har idag.

Jag måste snabba mig på in i duschen och gå en runda i skogen med båda hundarna.
Vi har lilla Berta på besök nu när matte är på BB.

Jag har försökt att komma in till er och kommentera, men det är något fel
så det går inte. Jag kan inte läsa era kommentarer heller om jag inte loggar in
och går in bakvägen så att säga.

Inatt ska vi ställa tillbaka klockan en timme.
Det blir vintertid igen, glöm inte det.

Vi glömde det ett år och kom en timme för tidigt till en träff.
Men det var inte bara vi, ett par  till var där en timme för tidigt så vi satt
och fikade och småpratade och hade jättetrevligt ändå.

Ha en härlig lördag.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det blir skönt att få en timme extra i natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback