Snart helg

Snart är det fredag.
Och för mig börjar helgen ikväll.
Jag har tagit en semesterdag imorgon.
Inte för att göra något roligt, jag ska bara lämna bilen på
service och passa på att julhandla lite samtidigt.


Ikväll ska jag städa lite och på lördag hoppas jag på fortsatt
milt väder så jag kan tvätta mina fönster och smycka dem till advent.
Så mycket mer göres inte nu. Några gardiner som ska bytas och
så adventsljusstakarna fram.
En pepparkaksdeg ska jag också hinna med att sätta idag.
Den blir bara bättre om den får ligga i kylen ett par dagar.
Annars så väntar jag både med gran och med tomtar tills lite närmre jul.



Hur ser din adventsljusstake ut?
Min får ni se här på lördag.


Kommentarer
Postat av: anneli

Här lyser flitens låga! Härligt att Adventstid börjar tycker jag!

Postat av: Synne

Hoppas det gick bra med bilen.

Det är inte så kul att lämna den på service.



Måste köpa mig en ny advenstsljusstake. Den jag har, är trasig.

Inget vidare med att ljus i en trasig.

Ha nu en strålande fin första advent.

Kramen Synne.

2008-11-28 @ 05:30:47
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad skönt med en ledig dag, även om det verkar som om du har att göra ändå! L

2008-11-28 @ 06:42:20
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback