Utmaning

Jag har blivigt utmanad av Sus och jag ska göra mitt allra bästa för att komma på sju sanningar om mig själv som ni inte redan vet!


Här är reglerna:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Länka & utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat.
   
 Make your own clipart like this @ www.TXT2PIC.com 


  1. Jag har aldrig varit arbetslös någon gång.
  2. Mitt första sommarjobb var som städerska på Esso motor hotell i Norrköping.
  3. Jag ska snart börja på en kurs i Salsa.
  4. Jag har dansat Line dance i många år.
  5. Innan jag skaffade hund var jag hundrädd.
  6. Jag älskar att köra bil fort.
  7. Innan vi hade Corvetten hade vi en liten ljusblå Morris minor. :0)

Nu utmanar jag följande sju:

Carina

Mymim

Ulla

Alohomora

Gutta


Nygifta frun

Kottenliv



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul nu lärde jag känna dig lite mer kramTingeling

2008-01-17 @ 21:04:25
Postat av: Ulla

Tack för att du delar med dig av dina sanningar. Jag gjorde den här utmaningen i början på januari.

http://ulla67.blogg.se/1199795433_utmanad_igen.html

2008-01-17 @ 21:17:25
Postat av: Christel

Oj då, tar itu med detta imorgon, lite trött idag då jag precis kommit hem. Vet du, nu blir jag ju tvungen att länka, oj oj oj fniss

Postat av: Sara

Jag får ta tag i min utmaning i morgon, nu ska jag hoppa i säng. Börjar tidigt imorgon och har en fullspäckad dag. Ska bland annat på vårdplanering i Lund (USIL).

2008-01-17 @ 21:34:13
URL: http://alohomora.blogg.se
Postat av: Carina

Utmaningen är antagen och gjord :-)

2008-01-18 @ 08:52:11
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback