Utmanad

Jag har antagit utmaningen från Carina!
Jag ska hitta en artist vars namn (eller efternamn) börjar med bokstaven Z.
Och sen ska jag utmana nästa på att hitta någon på bokstaven Å.

Ni som är utmanade gör helt enkelt så att ni väljer en bra låt av ett band eller
artist som börjar på bokstaven Å, eftersom jag fick bokstaven Z.
Lägg ut den i er blogg och hänvisa till den här utmaningen,
sedan skickar ni den vidare fast med bokstaven Ä

Z var hur lätt som helst ivarje fall om man gillar ZZ-top och de var det första
jag tänkte på.
Den här låten känner nog alla igen.


Jag skulle vilja utmana min musikintresserade bloggvän
på Kafferasten.
Vill du anta den.
Ja, alla ni andra som vill också.

Kommentarer
Postat av: Christel

Jag arbetar som studie- och yrkesvägledare. Ha en bra kväll själv ;o

2008-01-03 @ 17:43:18
Postat av: Cim

Hahaha, har gjort den, ja den sprider sig som en löpeld...
Hur hittade du mig???

Kramisar
Cimsan =)

Postat av: Cim

Hehe, ja jag har inget minne av en solgudinna på min blogg...

KUL!!!

Ha en underbar kväll...

Kram
Cimsan

2008-01-03 @ 18:55:10
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Pialotta

Javisst den finns uppe nu.. inte lätt då du gav mig utmaningen på bokstaven Å, men jag fann henne.. kram

2008-01-03 @ 19:19:46
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: ursula

Antagit och skickat vidare..inte först men..
Kul!!!

2008-01-04 @ 07:45:35
URL: http://ursulationer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback