Vår i luften

Idag är det söndagen den 10 februari och man känner redan att det är vår i luften.
Vi har suttit ute på framsidan och druckit kaffe för första gången i år.

Solen värmde i ansiktet och man kunde höra motorcyklar på håll.

Mmmm, det är vår det.
Mina lökar har kommit en bra bit på väg och även pionerna börjar att titta upp över jordytan.
cutecolorsplant3b.gif
Hade jag haft tid i veckan skulle jag ha börjat att rensa bort gamla vissna växter från
förra året men den här veckan ser full ut.

Imorgon börjar teckenspråkskursen igen.

Tisdag är det Tupperwere pary hos en väninna.

Onsdag måste vi handla och städa.

Torsdag har jag smyckesparty.

Fredag somnar jag nog sött i soffan till Let´s Dance.


Men vi hann ivarje fall att ta ut och lufta den lilla röda en sväng idag. 
Friendster

Kommentarer
Postat av: ejmis

Smyckesparty? Berätta mer!

Postat av: Carina

I dag har det varit gråväder här.
Men jag har faktiskt druckit kaffe på bron i helgen jag också......men lökar och knoppar känns det som det långt till innan vi ser här uppe ;)

2008-02-10 @ 19:53:28
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Anna

Jaaa det är våren som kommer med stora steg.:)

2008-02-10 @ 20:33:52
Postat av: Mia

Du har sannerligen fullt upp! Men vad härligt med alla växter som tittar upp, det ger en hopp om våren, tack! *L*

2008-02-11 @ 04:31:36
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: yvonne

måste va härligt att känna att våren är på G.Vi lär få vänta vi

2008-02-11 @ 12:39:10
URL: http://ygradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback