Husvagns renovering

Nu börjar det hända saker.
Det gamla golvet är ut rivet och ett nytt laminatgolv är inlagt.
Det var lite svårt att få in golvet undet skåp och värmepanna.
Extra distanser fick också sågas till under golvet för att det inte ska svikta.

image525

Väggarna håller på att slipas och ska enbart lackas sedan.
Vi provade först med att olja på en fläck där det inte syns under
britsen, men det blev för mörkt.

image526

Insidan av dörren var inte så snygg. Det var ett stort hål i den.
En ny bokskiva införskaffades och snart ser den ut som ny.

I morgon ska jag titta på lite tyg prover till dynor och gardiner.
Det blir min avdelning att välja den biten.

Hos
maze intrenational kan man hitta roliga saker.
Jag hittade de här hängarna och de måste jag bara ha i min husvagn.  Smile

image527 

Hoppas ni har haft en bra helg!
Imorgon börjar alvaret igen.



Glöm inte rösta.   

Thank You




Kommentarer
Postat av: Ninni

Det där kommer väl att bli görbra!

Jo visst var det en liten grekisk ödla, dom är såå söta och kvicka!

Du hängarna var ju urcoola...kram

Postat av: Helen

Så roligt att se den växa fram, den gamla fina vagnen är snart som ny igen :)
Ha de gott.

2007-10-14 @ 21:30:29
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Eva

Skulle vara kul att se husvagnen sedan när den är färdig renoverad... hur den blir sedan menar jag. :o))
Kram Eva

2007-10-14 @ 23:31:01
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Carina

Hejsan!
Hittade hit från Helens(qristall) blogg, alltid
skoj att hitta nya skojiga bloggar! Ser att ni håller på att reparera en husvagn, skoj!
Ett litet tips, titta på husvagnsforum.com där får ni massor med tips om allt som är värt att veta om just husvagnar och campinglivet. Tycker också att ni ska följa med på någon av alla träffar vi brukar ha! Ha de bra dag hälsar Carina

2007-10-18 @ 09:28:25
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Steinedel

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-03 @ 08:23:29
URL: http://steinedel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback