Lost

    image209


Nu kommer man att vara nyfiken till nästa avsnitt om John kommer att överleva.
Det verkar vara underliga övernaturliga krafter som regerar på ön.
Jag funderade ett tag på om alla igentligen var döda, men trodde att de levde,
för att ingen sökte efter dem. Vem vet jag kanske har rätt till slut.
Den som följer serien får se. Fast jag tycker att serien börjar bli långdragen nu,
men har jag börjat att se den så vill ja ju veta slutet.

Nej, nu säger jag god natt för mig.      

Kommentarer
Postat av: Helen

Precis så satt vi o pratade oxå. Men det verkar som om "de andra" förutom Ben o hon kvinnoläkaren är döda. Den mannen som kom ur djunglen när Ben var ca 12 år är en av hans män idag o han är precis lika ung som då. Sen träffade han ju på sin mamma oxå. Underligt som sagt. Men man måste ju bara se vidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback