Vår känslor

Idag fick man lite vårkänslor när solen värmde så gott och ännu bättre ska det ju bli imorgon om de håller vad de lovar. Jag har i varje fall plockat fram entrecoten ur frysen och tänker inviga ute grillen för sesongen.

En sak till som jag bara måste hinna med är att köpa nya vårskor. De gamla har hängt med ett par vårar så nu är det dags för nya. Jag har tittat runt lite på ecco för några skönare skor kan jag inte hitta. Och då hittade jag en modell som ser rätt bra ut, det får absolut inte va tant varning på skorna. För tant vägrar jag att bli så länge jag lever  
 
Pepper

image86De ser super sköna ut.





Kommentarer
Postat av: Carola

Ecco-skor är jätte sköna och nu har det kommit en hel del nya modeller. Det är ju bra till promenader också. Jag ska också köpa nya skor. Sov gott.

Postat av: Johanna

Va härligt att grilla för första gången! =)

2007-03-24 @ 12:45:42
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Carola

Har ni fint väder där hemma. Du kanske grillar just nu. Här bara njuter man av värmen och balkongsmöblerna redan på plats. Trevlig helg.

2007-03-24 @ 14:57:16
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback