Vaknade efter en het natt

I morse kändes det som att jag skulle bli riktigt dålig. Efter att ha svettats och frusit hela natten vaknade jag med att ha ont i hela kroppen och i halsen.
Typiskt för att man ska iväg på morgonen, corvette klubben har film visning av sommarens aktiviteter och sommarmötet på öland, det vill man ju inte missa.
Så det var bara in i duchen och ta en ipren och en massa halstabletter, så klarade jag det.
Det känns bättre nu, men jag är trött så jag funderar på att köpa färdig mat istället för att laga något, ibland är det skönt att slippa stå vid spisen och bara ha en lat dag.

Solen lyser så fint idag och man längtar efter att få fixa och påta i trädgården. Det blev en lång promenad med Moses istället.
Nu ska jag ta fram veckotidningen Året runt som jag köpte i affären när jag var och handlade sist. Jag köpte den för att det låg en sån snygg sjal i förpackningen med tidningen. Annars köper jag oftast Allas för att jag tycker den innehåller lite av varje, mat, reportage, mode, korsord och inredning. Innan prenumererade jag på Amelia, men det är som att få hem reklam i brevlådan, var och varannan sida är bara reklam så jag tröttnade på den.

Ha en skön söndag.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tröttnade på Amelia jag med..brukar köpa Allers ibland för jag gillar korsorden!

Ha det, kram

Postat av: Pialotta

Ja du lilla Solgudinnan (vackert namn du tagit dig)
Jag är ju inte precis släkt med Sanna N.. Mitt ena barnbarns mamma är halvsyster till Sanna.
Visst har hon växt i sin roll, såg henne på Bingolotto oxså ikväll. Hon började så ung med "En liten fågel" på Svensktoppen.
Jag prenumerar på Tara, men den ska jag sluta med nu.. annars har jag prenumererat på Allas i omgångar. La för någon dag in en ny.
Gillar den, då det är så blandat och inte så mycket reklam.
Min mamma har Året Runt, så jag var nyss inne och beställde den där sjal till henne.
Förstår du är intresserad av bilar du.. den där Sanna satt i, ja den var häftig.
Hoppas du kryar på dej nu..
Ha de gott.
Tjingeling

2007-03-04 @ 21:34:55
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback