Söndag

Nu har influensan eller vad det nu är tagit ny fart. I fredags kändes det bättre. Men igår vände det igen och tempen rusade iväg upp igen. Efter en Ipren för att sänka febern, vaknade jag mitt i natten i våta lakan. Ja, utav svett såklart :) Såg vad du tänkte.
Förmiddagen har jag tillbringat i telefonkö till lasarettets rådgivningstelefon.
Jag som hade hoppats på att få börja jobba i morgon. Men det tyckte inte de, utan att jag ska kontakta vårdcentralen imorgon för ett stick i fingret. Virus trodde hon att jag led av.
Usch, jag gillar inte att gå till läkare. Jag har alltid trott på kroppens egen kraft att läka sig själv, men den här gången får jag ge mig.

Veterinären var precis här så nu har Moses tagit sitt blodprov och sina årliga sprutor. Om 2 veckor så får han sitt pass och kan följa med oss ut över landets gränser.

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Usch, vad tråkigt för dig, att det inte ger med sig (flusan) och speciellt nu när det börjar våras ute och allt!
Jag har samma filosofi som du, undviker oxå in i det längsta att kurera mig med en massa läkemedelstjohejsan.
Är det virus så finns det väl inte så mycket du kan göra åt det heller, mer än att se tiden an.
Krya på dig!

Postat av: Think Twice

Du är utmanad...kika in på min blogg!

2007-03-11 @ 22:18:12
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback