Igår blev det sent

Jag var inte hemma förren efter 22.00 i går kväll. Vi är ett gäng tjejer som håller på att planera en överaskning till en gemensam vännina som fyller 50 år. Hon samlar på Harlekin figurer. Så vi har målat en jätte stor harlekin figur på en spånskiva, som ska sågas ut. Jag har målat en brevlåda med bara ansiktet på. Problemet är att vi har målat figuren ur minnet. Vi har försökt att hitta bilder på nätet men inte lyckats. Jag lägger in en bild på brevlådan och är jätte tacksam om ni vill komma med synpunkter. Det är lätt att ändra innan jag lägger lack på hela lådan.
Kanske har någon en bild som jag kan få?
image85

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Jag Googla som hastigast på "Harlekin" och hitta några (fast inga bra bilder) men jag tycker din är helt okej...DU behövder inte ändra något, känns som man kan använda sig av sin egna "fria tolkning" oxå:)
Snyggt jobbat!
Kram /Sussi

Postat av: Carola

Jag har tyvärr ingen bild. Annars hade du gärna fått den. Vilken fin present vänninan ska få. Jätte tjusig.kram

2007-03-23 @ 12:10:27
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Ninni

Varför ändra något..den är ju din!

Hur kommer det sig att du vlade en Harlekin??

Ha en skön helg, kramen

2007-03-23 @ 18:17:01
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback