Fick sån lust

Jag fick sån lust att gå ut i trädgården och göra något åt rabatten som såg lite spretig ut efter vintern. Allt det gamla torra plockade jag bort och krattade fram det gröna som också längtade efter att få se vårens ljusa solstrålar.
Moses petade mig i ryggen med en boll i mellanåt och ville att jag kastade iväg den.
När jag satt där och krattade kom jag och tänka på en byst som jag köpte på "Grönt kalas" ett home party för trädgårdsvänner. Så när jag var klar med rabatten så kom den också på plats.
Cosas har den också såg jag när jag tittade in hos Stina idag.

image78

Det blev väl inte så dumt. Ser du påskliljan, en dag till så.....

Kommentarer
Postat av: stina

Vad fint det blev.
De är snygga de där bysterna. Hon har precis fått in dem i butiken.
Väldans fint. Kram Stina

Postat av: anita

Hej Solgudinna!
Hittade din länk hos Pia"Kafferasten" du missade (eller ja vet inte) skriva din länk hos mig då du va inne. Själv fick jag sån lust o vårstäda här hemma, så nu är de riktigt härligt här.
Ha de gott // Anita

2007-03-14 @ 15:55:08
URL: http://anita-koden.blogspot.com/
Postat av: Kaffebönan /Pialotta

Ja du nu måste det va så härligt att börja påta o städa ute där.. Kalasfina foton du tagit och visst växer den där påskisen till sig på någon eller några dagar nu. Solen lyser i nacken, men solstolen fick endast ett kort besök av mej idag.. hann få ner n kopp kaffe i alla fall ute där :-)
Ha de fint Kram

2007-03-14 @ 16:38:09
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Ninni

Men det blev ju jätttefint, brukar inte vara såå förtjust i statyer!

Kramen och ha en skön kväll, va skönt att du mår bra igen!

2007-03-14 @ 16:43:29
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Paula

Påskliljor, jo jag tackar, våra brukar blomma fram mot midsommar, haha! Gissa om jag är nyfiken på vad som hänt hemma på tomten medan jag varit borta! Jaja bara en vecka kvar...det ska nog gå det med!

2007-03-15 @ 19:49:41
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback